tiistai 23. huhtikuuta 2013

Yo-pojalle, hot foil -lyyra

Päätin vielä taitella paidankin tuosta yo-paperista, kun ne kerran olin kaivanut esiin taas.
Jo aiemmin mainitsemani WOW:n bonding-jauhe ja folio, jota käytin Dream-kortissa... käytin sitä samaa myös tuohon lyyraan.
Minun folioni ei ole WOW:n materiaalia vaan olen omani ostanut rullana Sinellistä joskus aikaisemmin. En tiedä onko niitä muualla kuin Varistossa, jossa olen muutaman rullan nähnyt. Eli ensin leimasin Versamarkilla lyyran paperiin ja päälle levitin bonding-jauhetta. Sitten kuumensin jauheen, jolloin se muuttuu liimaksi (tämä siis samoin kuin kohojauheen käyttö yleensä), mutta nyt ei odotella jäähtymistä vaan heti laitetaan folio kuvan päälle. Foliosta lätee vaan se kultaus tai minkä värinen folio sitten onkaan ja folioon jää kuvan muotoinen kirkas kohta. Aiemmin olen kertonut aiheesta täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.