keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Ammuservettejä joululahjaksi

En kovin montaa lahjaa saanut jouluna, mutta nekin vähäiset oli varsin toivottuja...
Mamma osti mulle uuden villakangastakin, Riiviö on lopettanut mun selän pesun, joten sain pitkävartisen harjan, jotta onnistun jatkossa yksin ;-D
Myöskin perhekalenteri on meillä tarpeen, kaikki menot eivät ole enää mun vallan alla... jännä juttu, eikö totta?
Ja sitten mä hommasin mulle ja Riiviölle matkan Birminghamiin tuttuja moikkaamaan... mutta sen aika ei ole vielä.
Yllätyspaketti oli tämä, Valiolle suunnitellut servetit, joista yksi paketti päätyi meille.
Pakkohan näistä on jotain askarrella, mutta ajan kanssa sitten ,-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.