perjantai 26. lokakuuta 2012

Joulukortti

Ensin täytyy tunnustaa, että tämä ei ole vielä korttipohjassa kiinni, kun kävipäs niin hassusti, että mulla on A6 kokoiset korttipohjat loppu... Yleensä ostan korttipohjia ja kuoria tukkumääriä, että varmasti riittää. Kuvittelin siis vieläkin omaavani yhden 100 kpl:n paketin näihin sopivia pohjia, mutta muistiini ei siis ole enää luottamista ;-D
Kaapista löytyi kyllä normeja neliöitä valkoisina ja kermana ja jopa 5x7" pohjia kuorineen ja ne on mun käyttöön liian isoja, mutta ehkäpä mulla on niitä ostaessa ollut jokin kuningasajatus, joka on tässä välissä ehtinyt jo kadota.
Tykästyin tähän leimasimeen, sen bongasin Tiimarista vähän aikaa sitten. Joskin Tiimari on nostanut leimojen hintoja viime vuodesta järkyttävän paljon. Tähän en olisi sortunut, jos en olisi saanut siitä vielä opiskelija-alennusta.
Näitä kortteja tein sarjana 17 kpl ja enempää ei tänä vuonna väritetä leimakuvia ja kuten kuvasta näkyy, tässä värityksessä on mun "taiteellinen" antini.

2 kommenttia:

  1. aivan ihana tapa värittää, sopii niin hyvin tähän korttiin :)
    mistä muuten parhaiten korttipohjia/kuoria saa isoissa erissä? Sinellistä yleensä ostan Anita ym. mut nyt on ollut koko syksyn kraftin neliömalliset loppu. Se kun on mun lemppari :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos.
    kyllä mä ostan kanssa noita Sinellin Anitan korttipohjanippuja. Minusta ne on edullisia ja sopivan paksuja.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.