tiistai 27. heinäkuuta 2010

Sizzixin uutuudet Sinellissä


Tänään mun piti askarrella, siis yrittää ihan tosissani, mutta kuinkas kävikään... aamulla sain ensin soiton Sinellistä ja sitten toisen poliisilaitokselta, joten molempiin mars. Poliisilaitoksella kävin maksamassa lupa-asiat eli kuuliainen kansalainen olen vallan ollut ja sitten Sinelliin.


Uutuutena Variston Sinelliin oli saapunut nämä stanssit


Photobucket


joista mä pitkän harkinnan jälkeen jätin keskimmäisen ostamatta. Saatan katua sitä myöhemmin, mutta se on sitten sen ajan murhe. Näitä samoja sain ihailemaan myös Sinisiiven Tepan, joten nopeimmille taitaa löytyä myös heiltä näitä stansseja... nyt jopa ilman postikuluja (sivuilla lukee toistaiseksi...)


Lisäksi olen odottanut näitä Timpan kohotaskuja... minua kovasti tiiliseinä ja puu syineen kiinnostaa, vaikka en sitten ikinä saisi käytettyä ;-D


Photobucket


ja nämä tilikirjan sivut...


Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.