lauantai 24. tammikuuta 2009

Shoppailua


En kyllä ole oikein vakuuttunut, että tämä askartelemattomuus sopii mulle. Mä olen ehtinyt tehdä parit nettitilaukset ja kävin tänään jopa Variston Sinellissä. Mun pienet ostokset:


Photobucket


Jospa pääsisi huomenna kokeilemaan sitä pulloharjan käyttöä... siksi kävin poistopuolella hakemassa parit maalit. Lisäksi olen hukanut ruskean Mementon kynän, koska ainakin olin sellaisen ostanut, mutta nyt en vaan löydä sitä mistään. Gelly roll -kyniä ostin kanssa kokeiluksi muunkin värisiä kuin valkoisia ja jos ei minun tarkoitukseen toimi, niin eiköhän Riiviö niille jotain keksi ;-D Onhan sitä puraissut skräppäyskärpänenkin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.