maanantai 20. lokakuuta 2008

Kansalaisvelvollisuus täytetty


Kävin tänä aamuna äänestämässä ennakkoon, kun olin joka tapauksessa menossa kauppaan. Lisäksi olen sen luontoinen ihminen, että jos jonkun asian voi tehdä vaan yhtenä päivänä, se saattaa jäädä tekemättä.

Olen äänestämisestä sitä mieltä, että voin valittaa sen jälkeen, kun olen äänestänyt, mutta jos jätän äänestämättä, niin sitten täytyy olla asioista hiljaa, vaikkakin eihän yksi ihminen ainoastaan pysty vaikuttamaan ja lupaamaan asioiden muuttuvan jatkossa.

Tosin sen verran olen myös ärsyyntynyt eräistä ehdokkaista, että asia pitää tuoda näin julki, vaikka yli puoluerajojen. Meinaan ovessani lukee Ei mainoksia, kiitos. Kuitenkin ovat eräät ehdokkaat tai heidän palkkaamansa mainosten jakajat lukutaidottomia, koska mainoksia putoilee myös minun kynnysmatolle. Voin sanoa jo ihan suoraan, että ketään en näistä äänestänyt enkä äänestä, enkä myöskään tässä anna mainosta heille, jota eivät ole ansainneet.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.