perjantai 27. kesäkuuta 2008

Kesäloma


Mulla alkoi loma tunti sitten ja kylläpäs tuntuu hyvältä. Ihan sama, että sataako vai paistaako, kunhan saan vaan olla ja tehdä sitä mitä haluan.
Ihan pieniä lomasuunnitelmia tosin on...
keskiviikkona 2.7. olisi taas Lahden kuukausimarkkinat ja jos ei sada, niin minä seistä nökötän siellä. Samana iltana olen vielä Riiviön kanssa Heinolan kesäteatterissa katsomassa Housut pois. Heinolan kesäteatteri onkin meidän kesätraditio, siellä ollaan oltu jo useana vuonna peräkkäin katsomassa. Ei haittaa, vaikka sataisi, kun katsomo on katettu ja paikalla on aina nimekkäitä näyttelijöitä.
Perjantaina 4.7. mennään Sysmään kirjakyläpäiville ja juodaan Hilun ja Marlin lupaamat kaffet. Tosin mä en kahvia juo, niin vaihdan sen ennemin vaikka jäätelöön tms. ;-D
Lisäksi on ollut puhetta Riiviön kanssa, että mennään leffaan katsomaan Sinkkuelämää ja Riiviö tahtoo Summer up-tapahtumaan katsomaan Cheek:ä. Me tuo Cheek ollaan jo kerran tänä keväänä nähty ja mä en edes silloin vielä tiennyt, että kuka se on. ;-D
Ja käydään Kouvolassakin, China Centerissä shoppaamassa jossain välissä ja Tallinnaan mennään päiväristeilylle.
Tässä olis siis ohjelmaa noin viikoksi... Loppu loman mä sitten askartelen ;-D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.