perjantai 4. huhtikuuta 2008

Tilaihme


Olen siis tänään valmistautunut markkinarundiin, joka alkaa huomenna. Riiviön kanssa kannettiin 5. krs:sta markkinakatos 2 x 2 m seinineen, 2 pöytää, korttiteline ja tietenkin kaikki myytävät tuotteet ulos autoon lastattavaksi.
Mä olen viime kesästä nurissut, että tarvitsisin isomman auton, joko farmarin tai pakettiauton. Pappa ei vaan ole lähtenyt mun kanssa autokauppaan, edes potkimaan renkaita, joten ei auta. Taas mä laitoin Puntosta penkit nurin ja kasasin tavarat kyytiin. Naapurin äijät pesivät pihan asfalttia ja naureskelivat meidän uurastukselle. Eivät vissiin uskoneet, että saadaan kaikki kamat mahtumaan.
Mutta katsokaa, mä näen vielä jopa ikkunoista ulos, että mitään ongelmaahan ei varsinaisesti ole. Eli vaatekassikin mahtuu kyytiin ja kun korttikurssia lähden pitämään Lahteen, niin kyllä nekin tavarat mahtuu vielä tuohon päälle/Riiviön jalkoihin etupenkille.

Täytyy kyllä sanoa, että pariin otteeseen jouduin viime kesänä miettimään, että missä järjestyksessä kaikki kamat laitetaan kyytiin. Tuo ruutukassi sisältää katon, sivuseinät ja pöytien huput, joten se on se pehmein kasa takaluukkua vasten ;-D
Näitä mä sitten kuskaan ympäri kyliä kesäkuun puoliväliin ja sitten ehkä puran ne hetkeksi Lahteen varastoon. Heinäkuussa jatkan varmaan ainakin pari ekaa viikkoa. Kaikkein rasittavin vaihe on tuoda kamat hissillä ylös ja yrittää olla kolistelematta rapussa, mutta se on sitten elokuun ongelma.
Mutta nähdään markkinoilla!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.