lauantai 5. huhtikuuta 2008

Tikkurilan kevätmarkkinat ohi



Tänään siis aamulla startattiin Riiviön kanssa klo 6.45 markkinoille. Kaverini Baby-Minna saapui paikalle 7.20, kun me oltiin juuri saatu auto purettua, mutta ei suoinkaan mitään kasattua... Siis aivan oikeaan aikaan. Äkkiä siinä laitettiin markinakatos pystyyn ja tavarat esille. Hiukan jouduttiin miettimään, että mitä laitetaan ja mihin suuntaan, mutta ei ongelmaa.
Jos sää olisi ollut aurinkoinen, niin olisi varmaan ollut kiva päivä, vaikka kävi meitä nytkin muutama tuttu moikkaamassa. Meinasi tulla kuitenkin kylmä, kun märkää usvaa oli ilmassa ja vaikka mä olin suosinut kerrospukeutumista, kuten Riiviö ja Baby-Minnakin. Riiviö tosin kävi välissä kotona nukkumassa, kun aikainen herääminen tuotti hiukan vaikeuksia.
Tältä meidän pöytä näytti yhdeltä suunnalta... Bay-Minnan kamat olivat toisella reunalla, siis nukenvaatteita, mun kortit ja kirjat keskellä ja Puusuutarin kapustapajan tavaroita tässä toisessa reunassa. Mun markkinateltta on varsin suomalainen... valkoinen katto ja siniset seinät ja pöydät.

Lisäksi meidän seinän takana oli kiinalaista ruokaa, jonka loistavat herkut kävi nenään koko ajan ja sorruttiinhan me niitä nauttimaan tänään ;-D
Täytyy tässä tehdä äitienpäivä- ja vauvakortteja vielä seuraaville markkinoille, viikon päähän. Ne tuntuivat olevan päivän sana. Mutta tahdon mä myös saunaan lämmittelemään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.