keskiviikko 4. heinäkuuta 2007

Terveisiä Lahdesta



Aurinko paistoi taas koko päivän ja mä olin varaustautunut tällä kertaa olkihatulla, jossa oli iso lieri. En kovin kaunis ollut, mutta eipä ne muutkaan torimummot, eikä se hattu ainakaan enää pahentanut tilannetta.
Mua kävi moikkaamassa Tiutiu Taija. Tanjahan oli ikävästi sairaana eikä päässyt paikalle, siis myymään.

Lisäksi voitte onnitella minua ;-D
Tiinan avustuksella sain tänään huudettua huuto.netin kautta itselleni 2 x 2 m toriteltan. Teltan olin paikka oli Tuusula, mutta myyjä oli Lahdessa. Hän sitten soitti minulle, että mites jatkossa tehdään, niin mä ilmoitin istuvani keskellä Lahden toria ja hänpä sanoi olevansa sen laidalla. Nähtiinkin siinä iltapäivällä sitten ja nyt illalla kotimatkalla noudin telttani kotiin.
Eihän se mikään uutuuttaan kiiltävä ole, mutta en sellaista odottanutkaan. Katos on hiukan kärsinyt, mutta loistavasti paikattu.
Olen varmaan vuoden päivät etsiskellyt edullista, käytettyä markkinakojua ja ei tuota pientä kokoa ole tullut vastaan. Uutena sama maksaa 290e ja rahti päälle, että ihan alkuun en siihen sitten innostunut.
Yritin myös puhua, että Pappa metallin monitoimimiehenä olis tehnyt mulle rungon ja Mamma taas olis näppärästi ommellut katon, mutta ei nekään silloin lämmenneet ajatukselle. Outoa, eikä totta?
Nyt Mamma on kuitenkin luvannut tehdä uuten katon ja katsotaas nyt, että saanko siihen TaavaNaisen mainoksen jo kiinteänä...
Kuvaa laitan teille, kun kaikki on valmista, mutta sitä odotellessa... ;-D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.