torstai 19. heinäkuuta 2007

Keijukortteja jne



Vielä piti noita Sizzixin kuvioita mahduttaa joihinkin vakiokuviin, ettei ne olis aina aivan samanlaisia.

Tuo banderoll on kyllä mun suosikki.
Tässä kortissa sitten kokeilin finnstamperin Sarin ideoimaa tapaa tehdä tausta. Mulla ei tietenkään ole telaa, jolla värin levittäminen olisi ollut ainakin lopputulosta ajatellen siistimpää/tasaisempaa. Muuten tykästyin tähän ideaan tehdä just omanlainen taustapaperi eikä aina vaan etsiä kaupasta sitä oikeaa.

Nyt olen sitten ostolakossa syyskuun messuihin asti, kun on hiukan mopo karannut käsistä. Odottakaas vaan, kun saatte nähdä kaikki postin tuomiset mahdollisesti tällä ja tulevalla viikolla. Hirvittää jo itseänikin, mutta sattuuhan sitä.
Ei nyt sitten kukaan haluais ostaa mulle tuota telaa... Maikki, Riiviö? Mun synttäreihin on enää 3 viikkoa.
Varattu!!!  Maiju ehti ensin ja hän ei ollut edes mun listalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.