perjantai 3. marraskuuta 2006

Lehmäjakkara



Olen halunnut kokeilla tätä decoupage-tekniikkaa jo aika kauan ja tänään sitten otin itseäni niskasta kiinni. Ostin jo tiistaina lakan valmiiksi ja tämän jakkaran on pappa tehnyt minulle keittiöön. Minun keittiössäni lehmiä ja paljon... Keittiönjakkaraa en kyllä lehmäkuosilla ole löytänyt, vaikka on mulla matot, kupit, sokerikko, kermakko, keksipurkki, kannuja, lautaset, avainkaappi, patalappuja ja vaikka mitä muuta lehmää.

Kuvassa jakkara on vielä osittain markä ja ei meillä ole imuroitu tänään, mutta älkää antako sen häiritä.
Tosin en ole ihan varma, että tää on mun juttu... Oli vaikeampaa leikata serviettiä kuin 3d-kuvia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.