tiistai 12. toukokuuta 2015

Massailua

Me myytiin neidin nukkekoti viime syksynä, koska meil ei ollut sille tilaa ja mä päätin etten lähde siihen mukaan. Siis joo, voin kyllä myydä nukkistavaraa, eikä se tarkoita, et mä tmmärrän sen päälle mitään.
No eilen läksin Annelin henkiseksi tueksi nukkekurssille... Tein siinä pikaiseen pari nukkeakin 1:12 ja Lundby-kokoa. No niiltä puuttuu vielä kasvot ja vaatteet, joten ei esitellä keskeneräisiä töitä. 
Tänään työhuoneellani järjestettiin nukkekotiruokakurssi ja tokihan munkin piti testata, et onko se nyt mun homma vai ei. No ei ollu, ei mun kädet tykännyt siitä, mutta muuten joo ihan kivaa ja porukka oli mahtavaa. 
Tässä mun kakkuset ruusuineen ja lohi.
Mutta jospa mä kuitenkin jatkossakin pysyn vaan sisäänostajana näiden juttujen kanssa...
Tässä tämän hetken uutuuksia
Työhuoneputiikille saa tulla käymään ma-ti klo 12-17. Osoite on Sirrikuja 1A, 2.krs 00940 Helsinki. Kannattaa etsiä nimitaulusta TaavaNainen. 
Mutta seuraava ruokakurssi pidetään 26.5. klo 17-20, hinta 12e + materiaalimaksu 5e. Kurssilla tehdään juustotarjotin, patonkia ja savulohi. Kurssin vetäjänä toimii Anneli Myllymäki. 
Kurssille voit ilmoittautua taavanainen@gmail.com. Kurssille otetaan max 10 osallistujaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.