maanantai 14. tammikuuta 2013

Taulu jälleen

Tätä canvaspohjaa olen työstänyt varmaan viikon verran... ensin värejä pohjalle ja sitten pari päivää katselin, että mitähän muuta... sitten lisää väriä kakkupaperin ja punchinellan avulla ja taas katselin muutaman päivän, että mitähän sitten. Ikinä en ole ollut minkään kanssa näin hidas ;-D

Audrey Hepburn on mun suosikki, kauniinpaa naista en ole koskaan nähnyt.
Ensin mietin, että laitanko tekstiä vaiko en ja en sitten laittanut ja loppujen lopuksi olis pitänyt ;-D
Kaikkein hauskinta tässä on tuo canvas, jota voi käsitellä lähes mielin määrin... haastan sinut kokeilemaan, otatko haasteen vastaan?

5 kommenttia:

  1. Taidan ottaa haasteen vastaan. Onko canvas "levynä" vaiko valmiina pohjana?

    VastaaPoista
  2. Hieno taulu, tykkään canvaksesta ja olen aika monta taulua tehnytkin, yksi iso on kesken...mutta jos jonkun pienen tekis kunhan ehdin :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on käytössä sellainen 1,6 cm paksu valmis pohja, jonka koko on muuten 20x20cm.

    VastaaPoista
  4. Kyl onkin upea:))
    Kyllä olen monesti harmitellut näitä elokuvatähtien kuvien hävitystä...siis kun MINÄ olin nuori niin näitä kerättiin purukumien kuvista. Minullakin oli niitä oikein vihkossa hurjat määrät--nyt olis kaikki tarpeen!!

    Valitettavasti tuohon haasteeseen en "jaksa" kuitenkaan ottaa osaa ;-D

    VastaaPoista
  5. Very interesting idea, and the result

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.