perjantai 16. maaliskuuta 2012

HIFK-HPK eilen


 Illalla oli sitten runkosarjan viimeinen matsi ja olin likoille ostanut liput sinne valmiiksi. Itse lähdin kuskiksi, kun arki-ilta ja kaikkea... ja hiukan mua sit kiinnosti nähdä kotipeli hallista käsin; punainen paitameri jne. 


Photobucket


Photobucket


Joskin nyt mullakin on punainen paita... fanipaita ilman numeroa, kun en osannut päättää ;-D


Mä otin kameran mukaan, tytöt eivät, mutta lainasin omaa kameraani jonkun 10 min ja muistikortti täyttyi tiuhaan tahtiin. Osa kuvista ei onnistunut, liikaa vauhtia ja liikkuvia osia. Toiset pelaajat on sitten enemmän kuvauksellisia kuin toiset... Katsokaas vaikka tätä Kuhtaa, oikea linssilude.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Neidin suosikki Kousa ei pelannut tänään, mikä oli pienoinen pettymys, mutta ehkäpä sen takia kuviin on päässyt myös muita pelaajia. 


Ville Peltonen 


Photobucket


Endras ja Söde


Photobucket


Markus


Photobucket


Markus edelleen


Photobucket


Ilta oli Jan Lundellin viimeinen ja vaikka mä en ole fani, niin kyllä oli koskettava loppu, kun Lunkka kävi kiittämässä faneja ja katsojia. Mä tälleen herkkänä ihmisenä ihan sain tipan linssiin, en kestä mitään jäähyväisiä. 


Photobucket


Photobucket


Mutta jos nyt sitten palais takaisin sorvin ääreen, muutama puolivalmis työ odottaa. Kulttuuria tosin on tiedossa viikon sisään, mutta hiukan erilaista... niistä lisää myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.