tiistai 27. joulukuuta 2011

Kotona


 Niin se on joulu taas vietetty... kivaa on mennä valmiiseen pöytään Mammalle, mun osuus oli sienisalaatin ja rosollin teko, kuten niin monena vuonna aiemminkin. Mitäs me neidin kanssa kahdestaan kotona tehtäiskään... 


Joulun pyhinä pyörittelin hyrrää varsin nopeaan tahtiin, mua odottaa parisen kymmentä kukkaoksaa kasaamistaan, mutta ne saavat nyt itseään odotuttaakin jokusen päivän, koska mä olin ollut kiltti... Pukki toi mulle uuden salkun Distresseille, sellaisen, johon mahtuu myös uudet sävyt ja jäi vielä tilaakin. Mä olin alunperin sellaista suunnitellut itse tekeväni pyhien aikaan Papan opastuksella, mutta hän taisi katsoa helpoimmaksi tehdä se itse ;-D No, mulle jäi vielä jotain, salkku on vielä maalaamatta ja tuunaamatta... tästä salkusta haluan ehdottomasti tehdä itseni näköisen. 


Lisäksi mua odottaa yksi levy, johon haluan paljon pieniä reikiä, mutta näistä sitten myöhemmin, kun olen saanut ne valmiiksi. Mutta jos kaipaat askarteluseuraa, niin mä olen kotona tämän loppu vuoden ja saa meille tulla... soittele kuitenkin ensin ,-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.