maanantai 10. lokakuuta 2011

Jätä teini kotiin viikonlopuksi ja mikä on tilanne?


 Jätin neidin kotiin perjantaina siivoamaan, kun läksin käymään Lahdessa ja Heinolassa. Palasin kotiin eilen illalla ja arvatkaapa mikä minua odotti?


Sen verran voin kertoa, että neiti vietti yönsä sovitusti kummitätinsä kanssa eikä poliisia ole tarvittu... ei edes naapureita ole häiritty, mutta laskun mä sain... 


Palaan selvityksen kanssa huomenna...


Edit. 


Eli neiti ja kummitätinsä olivat leikkineet Pientä pinta remonttia -ohjelmaa... mua odotti lauantai-iltana pohjapiirustus neidin huoneesta uusilla huonekaluilla ja kustannuslaskelma. Minua siis tarvittiin sponsoriksi, kuljetuspalveluksi ja ruoanlaittajaksi. Koska meidän talossa tehdään myös saunaremonttia, niin pihalla seisoo roskalava tämän viikonlopun. Soitin hallituksen pj:lle vielä lauanati-iltana, että saako lavalle heittää vaatekaapin ja kun sain siihen luvan, niin lavalle lähti saman tien myös koulupöytää ja kirjahyllyn osia neidin huoneesta ja eilen haettiin uudet kalusteet. Sen olin asettanut tähän sponsoriehdoksi, että saavat ihan keskenään kasata kaikki kalusteet, mä en osallistu. Näin se ei ihan mennyt, mutta melkein. 


Ihan ei siis siivousfirma meille saapunut enkä voi kaikesta neitiä syyttää, aloitin saman touhun itse jo aiemmin viikolla. Siis mä pyysin Mamman meille torstaiksi, kun olin päättänyt olohuonetta hiukan muokata... heitin osan huonekaluista ulos ja sohvat entrasi Mamma. Lisäksi heitin 4 Ikean kassia vaatteita menemään, eikä silti kukaan huomaa mitään eroa mun vaatekaapissa ,-D


Kummitädin pesti on alkanut vasta vuosi sitten, mutta on meillä takana 13 vuoden tiivis ja läheinen ystävyys. Täytyy kyllä sanoa, että neidin ja kummitädin yhdessä viettämä laatuaika on hyvin kallisarvoista... ;-D 


Nyt on kaikki uudet kalusteet kasattu ja tämän päivän ohjelma on saada nuo olohuoneeseen viedyt vaatteet ja tavarat uusille paikoilleen ja turhat pois. Voi sen syysloman aloittaa näinkin... Mutta pidemmittä puheitta, menen herättämään neidin aamupalalle, että päästään hommiin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.