lauantai 25. kesäkuuta 2011

Tietokonen kovalevy paskana


Ihan vaan tiedotusluontoisena asiana, että mun pöytäkoneen kovalevy on rikki ja vaikka mulla onkin parikin läpppäriä, niin en kovin niillä tykkää kirjoittaa.


Lisäksi mulla oli kyllä kuvia ja tiedostoja tallennettuna erikseen, mutta ihan sähköposteihin asti en sitten ehtinyt... eli jos musta ei kuulu mitään, niin kannattaa laittaa meiliä. Moni meiliosoite on nyt kateissa, mutta kunhan mä nyt, toivottavasti ensi viikon aikana, ehdin hankkia uuden koneenkin... Tosin nyt sain hyvää aikaa toteuttaa itseäni, kun ei tartte koko ajan koneelle hyppiä ;-D


Edit. Uusi kone hommattu ja sitä täällä laittelen. Onneksi suurimman osan olin tallentanut ulkoiselle kovalevylle ja tiedostot on helppo kopioida koneelle. Jos sinulla ei ole varmuuskopioita, niin suosittelen; tee se nyt!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.