tiistai 18. toukokuuta 2010

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä...


Tarkoitukseni oli mennä kyselemään, että millaisen peittokuvan voisin saada vanhan, vuonna 1992 tehdyn, tatuoinnin päälle voisi tehdä ja mitähän se mahtaisi maksaa... Oli mulla idea uudesta kuvasta mielessä, mutta en tiennyt voisiko sen toteuttaa... tiedättehän mun tavaramerkin kiekurat ;-D


Kävelin sisään tähän liikkeeseen


Photobucket


ja vastaus oli, että tunnin päästä onnistuisi, jos viitsit odottaa. Läksin sitten käymään kaupassa ja hakemassa käteistä ja palasin takaisin pyytämään lusikkaa. Ostin meinaan jugurtin ja sen söin siinä samalla, kun tatuointiani korjattiin ;-D


Tältä näytti vanha kuva, jossa uuden kuvan ääriviivat, kuvat otettu kännykällä, mutta ne saa klikattua hiukan isommiksi tarvittaessa...


Photobucket


ja tässä kuva sellaisena kuin se on nyt nilkassani


Photobucket


Kuvan pitää parantua vähintään 4 viikkoa, jonka aikana mä voin miettiä minkä väriseksi sen haluan. Vanha kuva on kuitenkin vain muisto enää ja uuteen olen enemmän kuin tyytyväinen. Jos olet itse miettinyt vanhan kuvan korjaamista tai esim. kulmakarvojen uutta muotoa, niin tätä liikettä voin suositella.


No olin kyllä saanut paikan päällä puhelun Riiviöltä, että missä mä olen ja en halunnut sanoa, koska tiesin mihin se johtaa... eli lupasin sitten neidille lävistyksen, vaikka tähän asti olen ollut sitä vastaan. En itse pidä lävistyksistä ja tatuoinnitkin haluan sellaiseen kohtaan, että saan ne tarvittaessa piiloon.


Kotiin tultua ei uusi modeemi sitten toiminutkaan, joten piti tehdä uusi reissu kaupunkiin, tällä kertaa Puntolla ja Riiviö istui kyydissä. Käytiin Lävistysliikeessä ja neiti näyttää nyt tältä... olisin voinut lyödä kympin vetoa, että ei uskalla, mutta ei auta itkut markkinoilla ;-D


Photobucket


Se täytyy sanoa, että molemmissa liikkeissä sain aivan uskomatonta palvelua. Kiitoksia!! Itse palaan vielä tatuoitavaksi, liljan värejä varten ja luultavasti toiseenkin vanhaan tatuointiin on uudet värit saatava. Neiti mutisi kielikorusta takaisin tullessa, mutta katsotaan nyt...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.