lauantai 21. helmikuuta 2009

Matkailu avartaa


Tänään startattiin aamusella Tuuriin. Meillä oli tällainen Mamman parhaat matkat -reissu eli linja-autolla matkattiin pienelle ostosreissulle.


Aikoinnaan meillä oli duuniporukoiden kanssa puhetta, ettei niin kauas pääsekkään, etteikö siellä törmään fasulaisiin... no nykyisellään sama voisi päteä askartelijoihin. No joo, ensin bussikuskina toimi sama kuski, joka aikoinaan mua ja muutamaa muuta kuskas Lahdesta Vantaalle fazerille töihin, mutta siihen askartelijaan mä törmäsin Oriveden ABC -asemalla. Mulla tietysti kiire ehtiä ekana wc:hen etten jää bussilastin viimeiseksi, mutta ehdin sentään tajuta ja moikata ja pahimmat kuulumisetkin huudella Iipan kanssa. Eli tässä sen huomaa kuinka pieni on maailma.


Mutta siis tästä jatkettiin Tuuriin, mun piti linja-autosta oikein kuva napata, että uskotte ;-D


Photobucket


Ehdittiin me Riiviön kanssa katsella parit jäääveistoksetkin, jotka olivat Egor Sleptsovin ja Leonid Atanasyevin kätten jälkiä...


Tässä siis vaan Roope ja karhu


Photobucket Photobucket


Mutta nyt ollaan onnellisesti kotona ja ehkäpä huomenna mä ehdin askarrellakin jotain, nyt painun maate. Ostoksia ei siis askartelun saralla tehty eikä oikein muutenkaan... en löytänyt mitään erikoista kivaa. Tai ostin mä uuden digiboxin tietsaan ja kun kerään sinistä Kultakeramiikka sarjaa, niin siihen yhden tarjoiluastian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.