maanantai 8. joulukuuta 2008

Ostokset Sinellistä


Kävin tänään Riiviön kanssa Variston Sinellissä... ihan vaan pikaiseen mentiin sinne katsomaan, että mitä tehdä mun hälyyttävälle tilanteelle... myin kaikki joulukorttini ja nyt ei ole mitä itse lähettää ;-D
Onhan tässä vielä aikaa tehdä kortteja, kun en kovin montaa ollut ajatellut lähettää...
No Sinellistä löysin niitä joulutähti 3D-kuvia, joista viime viikolla cd-kortteja väsäsin. Otin vielä muutaman, kun viimeiset tuli jo käytettyä ja tosiaan myytyäkin.

Mutta näitä mä olen kaipaillut, vaikken vielä käyttötarkoitusta tiedäkkään tai ole ajatellut...
Memento marker
Photobucket
Näissä kynissä on siis samat 24 eri sävyä kuin mustetyynyissäkin ja jälki on vedenkestävää. Toinen kärki on sivellin ja toinen ihan tavalinen kirjotuskärki. Edulliset kynät, vain 2,60e/kpl ja mä ostin kaikki sävyt. Samalla myin Hannallekin melkein kaikki värit... ihan vaan hehkuttaessani omia, jotka löysin siinä vaiheessa tiskin alta ;-D Nyt kynät ovat kuitenkin päässeet esille, joten muutkin voivat käydä katsomassa niitä.
Lisäksi ostin 3D-tarroja... näistä olen Tuulan kanssa tehnyt mallikortin Itikseen. AIka uusia tuttavuuksia siis nämäkin. Nuo alimmaiset orvokit ostin jo kevään juhlia ajatellen.
Photobucket
ja arvannette, että tuo joulutähti oli siis silloin koekäytössä ja mun makuun.

Lisäksi Riiviö halusi meille nämä puuttuvat leimasinsetit, joten ostin ne pois kuleksimasta...
Photobucket
Jospa nämä inspiroisi tekemään nopeat joulukortit.

Ja viimeisenä sitten se, että mksi me alunperin lähdettiin koko Sinelliin... Eli näitä helmitarroja hakemaan, osa sävyistä oli Itiksestä loppu. Nämä ovat edelleen markkinoiden halvimmat ja värivaihtoehtojakin on 8 erilaista, joten tästä puuttuu puolet...
Photobucket


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.