perjantai 7. marraskuuta 2008

Pieni pyyntö...


Tänään on sellainen päivä, että minä ja tietsa ei sovita yhteen. Minun sähköpostitilini on kadonnut kokonaan ja samoiten tietysti kaikki mun säilyttämäni sähköpostiviestit. Tai en ainakaan niitä omin neuvoin saanut takaisin, mutta jos joku tietää kuinka se tehdään, niin vinkkejä saa tarjota.
Tahtoo sanoa, että mulla on vino pino osoitteita kateissa... eli voisinko nyt saada kaikilta ystäviltäni postia... osan tietysti löydän blogeista, kun onneksi ne eivät ole kadonneet mihinkään, mutta kaikilla ei kuitenkaan meilit ole näkyvissä.
Mutta siis mua saa muistaa taavanainen at taavanainen .com, jos siis haluaa pitää yhteyttä minuun myös vastaisuudessa.
Varsinkin korttikurssille 30.11. ilmoittautuneet voisivat laittaa meiliä, kiitos.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.