torstai 21. kesäkuuta 2007

Terveisiä kylpylästä


Ollaan Riiviön kanssa oltu viime sunnuntaista tähän päivään asti
täysihoidossa Kartanokylpylä Kaisankodissa Espoossa. Meillä oli siellä
ohjattua ohjelmaa; pallo-, vesi- ja keppijumppaa, askartelua jne.

Oikein mukava loma viikko, kun ei tarvinnut itse laittaa ruokaa eikä siivota.

Sunnuntai meni hiukan totutellessa paikkaan ja muihin kanssa
lomalaisiin. Maanantaina kuntoilun lisäksi siellä järjestettiin
Tiffanytyökurssi, jota olen ajatellut joskus kokeilla ja nyt siihen oli
loistava tilaisuus.

Tässä hion lasia, jossa epäilivät mun kynsien lyhentyvän, mutta ei sentään.



Tässä minun ja Riiviön enkelit tinausta vailla



ja valmiit työt





Lisäksi kylpylän vieressä on Karmeliittaluostari, jossa on siis 4
kansainvälistä nunnaa ja 2 noviisia. He eivät kunnolla osaa suomea,
mutta hartaustilaisuuden pitivät suomeksi joka päivä klo 16.30.

Luostarissa en uskaltanut kuvata, vaikkei siellä sitä oltu erikseen kielletty. Tässä pihalla oleva patsas.



Matkaan mukaan olin myös ottanut helmiä, joten parit spiraalikaulakorut
syntyivät tällä reissulla. Meitä kävi moikkaamassa Maikki, Iitu, Tiina ja Piitu.

Sen verran täytyy sanoa, että tuo pallojumppa oli mulle uusi kokemus ja
mä tykästyin vallan. Soittelin jo aiemmin Mammalle, että käyppäs
hommaamassa meille sellainen nyt juhannukseksi. Siispä olemme menossa
mökille jumppaamaa, joten

                          
oikein hyvää juhannusta kaikille!!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.