tiistai 17. huhtikuuta 2007

Uudet lasit EYEN-liikkeestä


Kävin tänään Riiviön kanssa valitsemassa uusia silmälaseja,  mun vanhat olivatkin palvelleet hyvin 5 vuotta. Näkökään ei ollut juuri muuttunut (hajataittoa tullut 0,25 lisää) ja jos ei siis puhuta ulkonäöstä ;-D
Enää ei tarvitse toimia makutuomarina, kyllä mä näitä pitkään ja hartaasti valitsin, tykkätte tai ette.

Valitsemamme optikkoliike on aika uusi, EYEN ja netissä olin siihen aiemmin törmännyt. Hinnat vaikutti todella edullisilta ja toden totta, saadaan lasit sekä mulle, että Riiviölle halvemmalla kuin mitä olen maksanut näistä 5 vuotta palvelleista edellisistä. Ja mä valitsin meille kaikilla herkuilla, joskin senpä takia joudumme odottamaan laseja 3 viikkoa, mutta ei haittaa. Mulle tulee siis ohennetut, heijastumattomat, tummuvat ja likaa hylkivät, ainoastaan tuo lian hylkimisjuttu on uutta edellisiisn verrattuna. Riiviölle ei tule tummuvat, muuten sama.
Tämä oli kauppa, jossa olisi voinut varastovoimakkuuksiin mahtuvat ostaa silmälasinsa puseron värin tai viikonpäivän mukaan. Mulla ei ole varastovahvuus, mutta Riiviöllä on.
Lisäksi tässä Tikkurilan liikkeessä oli loistava palvelu. Mä suosittelen ehdottomasti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.