lauantai 6. tammikuuta 2007

Sukkahousunaama



Maiju lupas mulle viikolla, että saisin lainata sen Sizzix-leikkuria ja tänään mä pakkasin sitten paperini kassiin ja menin pikaiseen (vain 5 h) leikkelemään kaiken maailman kuvia, on sammakkoa, tageja, tuttipulloja, kukkia jne. Ehkä näette niistä vielä jotain valmistakin tässä lähiaikoina, on meinaan vauvakortit finaalissa ainakin.
Lisäksi on ollut yleisesti puhetta sukkahousunaamoista, että opeteltais niistä tekemään kortteja tai kuka mitäkin. Riitalle yritetään nyt saada kurssia kevääksi.
Mä olen tosin ihastellut enemmän niitä perspuolia, joita saunan oveen on tarkoitettu kuin näitä naamoja, vai mitä luulette, onko tämä itseni näköinen? Onhan mullakin toki kaksoisleuka ja hiuksetkin on kyllä punaiset, joissa välillä valkoinen raita, mutta nyt väreillä sai leikkiä...
Minun kortti                                              Maijun kortti


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.